FAQ

Ångerköp

Om du ångrar ditt köp så kontaktar du vår kundtjänst inom 14 dagar från mottagande av produkten. Produkten måste vara obruten och oanvänd. Du får ett ärendenummer av oss som du skriver på paketet och skickar tillbaka. När vi godkänt att produkten är i väsentligt oförändrat skick så återbetalar vi summan för köpet inom 30 dagar. Du som kund står endast för returfrakten till oss.

Viktigt är att du skyddar returen noga då produkten måste vara i nyskick när den inkommer till oss. Returer som inte har ärendenummer kan komma att bli försenade i hanteringen. Vi ansvarar inte för leveransen till oss från kunden.

Byte av använd vara

Ångerrätten gäller inte om varan är använd, skadad, produkten är väsentligt ändrad eller på annat sätt modifierad. Öppnade och/eller använda produkter återtas inte.

Transportskada

I fall av trasig eller öppnad kartong vid leverans, kontakta ditt utlämningsställe direkt när du hämtar ut paketet. De har färdiga blanketter för skadeanmälan. Kontakta gärna vår Kundtjänst om du behöver hjälp så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa till. Du når oss via vårt kontaktformulär.

Avbeställning

Om du skulle ångra dig direkt efter beställning ska du kontakta kundtjänst omedelbart. Om vi redan hunnit skicka din beställning eller ifall din beställning är paketerad så kan du inte avbeställa utan får returnera paketet till oss. Du som kund står då för returfrakten. Om du inte hämtar ut din beställning så debiteras du för att täcka våra kostnader.